A máme tu nový typ šíření viru

mcmlxxx mcmlxxx na hantec.cz
Úterý Duben 29 17:04:11 CEST 2014

Mě tento virus dorazil včera dopoledne ve dvou exemplářích, hned jsem
věděl která bije. Uložil jsem připojený ZIP, rozbalil ho , uvnitř byl exe
s názvvem cosipohledavkanejakecilo.exe . Zaujalo mne, že exáč měl ikonku
minci s nápisem "Kč". Všechny tyto operace můj antivir dovolil ( Avast
8.0.1603 ), byl aktualizovaný se zapnutýma proudovýma aktualizacema -
používám default aktualizovat každých 240minut  . Tak jsem ho zkusil ještě
přímo podráždit a nad souborem jsem vykonal funkci "najít viry v ",
výsledkem bylo ujišťující okno že soubor je v pořádku :) Nevěřte svým
antivirům :)