A máme tu nový typ šíření viru

Úterý Duben 29 11:19:57 CEST 2014

Ke mě exe soubor neprojde a ani mi to nic nenapíše. Teď nevím - buď
nepřijde ani mail, nebo přijde bez přílohy. Mám dojem že ani zazipovat
nestačilo, muselo se to zipovat s heslem. Když kolega něco programuje -
každou chvíli novou verzi a já to tady mám zkoušet, docela to otravuje.
Ale někdo snad říkal, že exe přílohu vyhazují už servery po cestě a že
to nezáleží jestli je to outloock, nebo něco jiného. Holt těch klikačů
na přílohy je asi většina :-(
Anděl