Re: [OT] SSD disk, zkusenosti

Vladimír Nerud newlad na centrum.cz
Úterý Duben 29 07:50:02 CEST 2014

To jste na tom o trošku lépe než já (ale nic moc), máte už novější firmware 521A. Já mám ten nešťastný 506A. Psal jsem na podporu Kingstone, odpověděli mi, že deklarované parametry jsou podle ATTO Disk Benchmark v pořádku a dál už nekomunikují.
http://www.attotech.com/disk-benchmark/ <http://www.attotech.com/disk-benchmark/> .
http://www.anandtech.com/show/7763/an-update-to-kingston-ssdnow-v300-a-switch-to-slower-micron-nand <http://www.anandtech.com/show/7763/an-update-to-kingston-ssdnow-v300-a-switch-to-slower-micron-nand>

Vladimír
> Od: Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 29.04.2014 06:13