A máme tu nový typ šíření viru

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Duben 28 20:15:29 CEST 2014

Hmm to asi nebude pravda...jak jsem psal, tak jak v praci firemni edice
tak doma Eset Smart Security 7 nezavahal a nemate sanci jej v aktivni
podobe mit na disku nebo spusteny v pameti.

A to ze jsem k anitivirum vysloveny skeptik...na druhou stranu co se
tohodle tyka tak v tom bude mit prsty zrejme uplne neco jineho nez Eset.

RV