[OT] SSD disk, zkusenosti

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Pondělí Duben 28 17:42:00 CEST 2014

ja jsem letos v unoru taktez presel na SSD, kontretne crucial 240GB a
puvodni SSD taktez misto mechaniky. Naprosta spokojenost. Ja teda nevypinam
HDD, takze vydrz na baterie kratsi. ale jinak super, naklonovany puvodni
nahnile widle, vsechno slape. zrychleni taky cca 3x. hlavni rozdil je ale
pri vicenasobnych pristupech na disk. tehdy jde HDD do kopru a muze mit
treba 10tis otacek a stejne cekate treba minutu nez se disk vychrochta. u
SSD se proste pristupovka podeli mezi vlakna a nezdrzuje priserne pomale
prejizdeni hlavicky disku. tady je to 100x rychlejsi. momentalne (po
vsemoznem povypinani nesmyslu) prumerna spotreba GB je necelych 6GB/den
tudiz garantovanych 74TB mi vystaci na 33 let :) konecne me obcas brzdi i
procesor a fsb :)

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz