Re: ffmpeg + php - generováni videa z obrázků

Cizek Milan Cizek.Milan na seznam.cz
Pondělí Duben 28 15:57:49 CEST 2014

Ahoj,

řešil jsem podobnou věc a nakonec, hlavně s ohledem na množství snímků
(kamerové záběry) jsem dospěl k jedinému řešení. Tím je si soubory napřed
uložit do souboru pod sebe a ten pak podstrčit s dalšími parametry.

--
Milan Čížek

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jan Půhoný <konference na puhy.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 28. 4. 2014 15:54:52
Předmět: ffmpeg + php - generováni videa z obrázků

"

Zdravím,

zkouším v php pomocí ffmpeg vytvořit z několika jpeg obrázků video.

Mám to nějak takto:

V adresáři mám obrázky 0001.jpg 0002.jpg 0003.jpg a 0004.jpg

$mix= 'ffmpeg -r 6 -b 320k -i %04d.jpg -s 480x360 -vcodec libx264 -y video.
mp4';

exec($mix);

Podle tohoto http://www.eas.ualberta.ca/dif/?page=ffmpeg
(http://www.eas.ualberta.ca/dif/?page=ffmpeg) a dalších vygooglených odkazů
by to mělo fungovat. Bohužel ale nefunguje.

Vypisuje to:

%04d.jpg: I/O error occurred

Usually that means that input file is truncated and/or corrupted.

Nenapadá někoho něco? Podle mě je nějaký problém v zápisu %04d.jpg . Ty
obrázky jsou ok, zkoušel jsem několik variant.

Honza Půhoný