GNU as - pokročilejší práce s ř?==?ISO-8859-2?Q?etězcem ?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Duben 28 11:25:22 CEST 2014

Brutal! :-)

Myslim, ze povodnemu zadaniu skor zodpovie ked bude v prvom riadku
         .set AV_CNT,'A'-1

ale to je len esteticka zalezitost.

Myslim, ze ten citat z manualu je stale spravny, t.j. ze sa nepredpoklada,
ze retazcove konstanty budu predmetom aritmetickych operacii; a to, ze sa
to da obist pomocou toho .irpc, je IMHO skor neumyselny vedlajsi produkt
neskorsieho vyvoja. Ak by bolo umyslom spracovavat retazce, boli by tam na
to operatory.

Treba brat do uvahy aj to, ze (g)as nie je v dnesnej dobe mieneny ako
plnohodnotny asembler, ale primarne ako sucast backendu gcc. Na druhej
strane uznavam, ze pozadovanu "operaciu" by som v C/gcc/cpp vobec
nedokazal zapisat.

wek