Detektor kovů/vodičů ve stěně

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Neděle Duben 27 17:53:36 CEST 2014

Alexandra Svobodová píše v Ne 27. 04. 2014 v 12:02 +0200:
> Dobré poledne,
>
>      dneska jsem si řekla, že na stěnu pověsím petrolejku a protože je
> to příčka z pórobetonu, tak to zvládnu sama a nemusím nikoho otravovat.
> Tak jsem vzala "univerzální detektor", jenž má detekovat trámy, vodiče a
> kov, a projela jsem místo, kde chci lampu mít. No a protože se mi s tím
	Pokud je to neco podobneho tomu co prodaval Lidl, tak to chce nacvicit
zachazeni. Navod k tomu je celkem nanic, a svadi to navic k tomu merit
"predkem". Jenze tam to nemeri. Mam na firme letiteho Bosch-e a u toho
se to neda splest. Ma integrovany "razitkovac", podle ktereho je na
prvni pohled jasne, kde meri.
	S dost tehle meraku je potreba zachazet podle jedne elektrikarske CSN,
ktera predepisuje u zkouseni zda je vedeni pod napetim odzkouset
zkousecku na vedeni pod napetim, pak testovane vedeni a pote zase vedeni
pod napetim. Vzit to jednou za cas do ruky, projet si s tim zed a na
zaklade toho, ze jsem zapomel prepnou nejaky cudlik vrtat je docela
hazard.
	Ne ze bych neco provrtal na zaklade toho Lidlometru, ale hledal jsem s
tim vyztuhy v bytovem jadre. Hleda je to slusne, ale musi se hlidat jak
to ma clovek zapnute. A navic treba u toho Bosche je potreba ho obcas
namirit do volneho prostoru bez "prekazek" a zkalibrovat. Tady to sice v
navodu neni, ale nejaky ten vliv to ma. Chce to grif. Kdyz se to naklopi
kolmo ke zdi, tak to napr. prave tech 240V nenajde....

Radek (benedikt2hw.cz)