NiMh z Hobby King postovne?

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Neděle Duben 27 12:43:27 CEST 2014

Dlhe roky pouzivam GP Recyko, nieco taketo
http://www.alza.cz/gp-recyko-hr03-aaa-3-1ks-v-blistru-d508496.htm
Mam skusenosti len s AA prevedenim do fotaku, ale predpokladam, ze AAA
budu na tom podobne.

Je na tych aku z hobbykingu nieco specialne, co som prehliadol a tie
GP to nemaju? Teda samozrejme, okrem ceny - ale s postovnym z HK to uz
taka selanka nie je, zatialco alzu (a podobne obchody) clovek moze mat
za rohom.