Detektor kovů/vodičů ve stěně

Neděle Duben 27 12:02:34 CEST 2014

Dobré poledne,

     dneska jsem si řekla, že na stěnu pověsím petrolejku a protože je
to příčka z pórobetonu, tak to zvládnu sama a nemusím nikoho otravovat.
Tak jsem vzala "univerzální detektor", jenž má detekovat trámy, vodiče a
kov, a projela jsem místo, kde chci lampu mít. No a protože se mi s tím
patentem nepodařilo nic najít, tak jsem vzala vrtačku a už to šlo rychle

     Pochopitelně se mi podařilo se trefit do husího krku s vodiči pro
půl bytu. Naštěstí to nebouchlo, protože vrták asi vodiče odsunul bokem,
ale i tak ve mne hrozně hrklo. Navíc je dírou vidět, že minimálně modrý
vodič je poněkud poškozený, takže plány na odpoledne se výrazně mění :-/

     Chci se zeptat, jestli někdo může doporučit nějaký detektor na
hledání vodičů ve stěně? Něco nabízí třeba Bosh a viděla jsem na to jen
chválu, ale to nemusí nic znamenat. Nepotřebuji minohledačku co najde
milimetrový drát metr hluboko, ale něco, co mi v běžné hloubce uložení
vodičů najde husí krk s dráty. Ty dnešní jsou navíc i pod proudem,
protože jimi teče proud většina audiovizuální techniky a budíku.

     Saša Svobodová