Re: Kicad - Mřížka

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Duben 27 10:00:46 CEST 2014

Jde mi o schema, ne o PCB.  Když zkusím to co navrhuje Robo, tak mě pak
spoj nebo součástka sice skáče
po 50mil, ale výchozí je ta původní poloha, takže na mřížku se to
nepřichytí.
Jedinou možností je změnit mřížku na 1mil a trefit se pak přesně do 25mil
rastru.  Ten ale při volbě 1mil samozřejmě není vidět,
takže to je pakárna se tam trefit.