Rizeni bodovacky Re: Trafo z mikrovlnky - bodovacka

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Duben 25 18:12:18 CEST 2014

Zdravim,

asi jsem natvrdlej...ve vychozim stavu vse vypnute neni prece jadro
presycene? Musi se nejprve nasytit. Nebo je neco jinak nez si predstavuji?
Aha uz mi to doslo proud se zpozduje za napetim - takze zapnu v plne
amplitude a maximalni proud naroste az o pi/2 dal. Kdyz sepnu v nule tak
proud naroste az za pi. Nicmene to me podle me nemusi trapit - cas jedne
poloviny periody neni vubec zajimavy vzhledem k tem casum toho bodovani.
Jenze tohle plati pro samostanou civku, kde neni odsavana energie z
jadra zkratem na vystupu.

A na druhou stranu - zkrat na vystupu (sepnute hroty bodovacky) se v
podstate v pocatecnim stavu chova jako baterie kondenzatoru (na pocatku
jimi tece maximalni proud). Z tohoto pohledu by bylo opravdu lepsi
spinat to v nule ne? Tim by se mel omezit ten stos.

Takze co si z toho mam vybrat - nicmene jestli pouziji to SSR co tu na
nej koukam tak vlastne ani nemam jinou volbu - spina v nule (to
zajistuje obvod v SSR) a vypina to take v nule protoze je to triak - to
mi nedoslo, ze vlastne zustane pridrzen.

RV