LabPROG 48 LV a AT28LV010

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pátek Duben 25 07:57:03 CEST 2014

Poradil bych Vám, abyste zašel k někomu, kdo má Windows a připojil
programátor tam, spustil Windowsový program a nahrál jej. Ale on má
paralelní port a to bude dnes také problém.
Do DOSového programu Vám Elnec žádný obvod nepřidá. On i ten programátor
je už také na smetišti dějin. Máme jej v práci a poslední aktualizace
programu pro Windows je několik let stará.

Martin Hanek