OT odcitanie v C

d.petr d.petr na post.cz
Čtvrtek Duben 24 17:48:25 CEST 2014

A usetril jste? Neptam se proto, ze bych snad nejak nesouhlasil. Jsem
take pro psani efektivnich programu. Ale toto jsou 2 bajty. Nastaci, ze
se "h" po pouziti muze uvolnit (vyuzit jinak)? Kde mate program? V RAM,
nebo jinde? Navic pracujem v obcas dost neefektivnim jazyce (resp. za
pripadne neefektivity mozna muze spis prekladac) i kdyz mnozi C chvali
az do nebes. Nektere procesory (treba ARM) navic pouzivaji ruzne podivne
zarovnavani udaju v RAM (prostor mezi je nevyuzit? nevim). Tak prave
nevim, zda snaha usetrit 2 bajty ... se celkove podarila. Proto se ptam.
PM