Trafo z mikrovlnky - bodovacka

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Duben 24 17:04:33 CEST 2014

Tady jsou bodovaci kleste co maji cca 2kVA a psany trvaly proud 610A -
takze pro tenke plechy musi ta 1kVA stacit pripadne dve ty trafa.

http://www.schinkmann.cz/tecna-7042-kleste-bodovaci-2kva-s-s-rameny-125mm-tecna

Nicmene zajimava diskuze zde:

http://www.svarforum.cz/forum/viewtopic.php?id=4497

Na sbodování 0,5Fe plechu 1 MOT rozhodně stačí. Moje první "bodovačka"
byla z "macatého" MOTu. Z primáru byly odvinuty nějaké závity pro
zvýšení sycení. Do sekunárního okénka se mi vešlo 1,5 nebo 2,5 závitu
(asi 1,5) plného kulatého Cu vodiče o pr.: 8mm. Nezbytnou podmínkou je
odstranění shuntů.
Dal se tím uspokojivě spojovat tl.: 1mm Fe. Bodoval jsem s tím  třeba i
držák krytu koše do studně z potr. nerezu tl.:1,5mm.

Jsem si rikal na co tam tak jsou dobry ty zatraceny plechy v tom okynku,
ze to musi to pole skratovat.

RV