OT odcitanie v C

Hynek Sladky econf na centrum.cz
Čtvrtek Duben 24 15:05:23 CEST 2014

Kdyz o tom tak premyslim, tak na podobne zaludnosti take narazim - rekl
bych, ze celkem casto... Podivam se, jak to prekladac prelozil, zkusim
to prepsat tak, aby to prelozil zpusobem, ktery potrebuju a jdu dal.
Nepatram po tom, jak by to melo spravne fungovat. Snazim se z toho
odnest nejake ponauceni pro priste, ale rekl bych, ze s pribyvajicim
vekem to jde hur a hur :-)

Proto dekuji Wekovi, ze nakonec napise i vysvetleni, jak to spravne
napsat a proc...

Mimochodem, vic nez tyto "vlastnosti" mi vadi chyby prekladacu a cim dal
mensi ochota tvurcu s tim neco delat (Hi-tech, XC8, gcc, naposledy
Crossworks pro MSP430).

Hynek Sladky