[OT] Asusu T100 - povoleni hibernace

Čtvrtek Duben 24 13:16:07 CEST 2014

Presne takhle mi odesel disk v Dell Latitude D600 - zaklapl jsem, dal do
futralu a do batohu. Neusnulo to poradne a disk se prehral. Mam uz sice jiny
notbook, ale stejne od te doby cekam se zaklapnutim az zacne "dejchat ze spani"
LEDkou na vypinaci.

Obcas to ale trva dost dlouho, zhasne obrazovka, disk tu a tam toci a toci ale
uspane to jeste dlouho neni. Zrovna vcera asi 1/4h, tak to by se ten disk mohl
prehrat i kdyby to nakonec usnulo. Prisuzuju to ale spis nez modelu notebooku
celkove zasvinenosti instalace W7 - uz to bude 5 let.

D.O.