Trafo z mikrovlnky - bodovacka

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Středa Duben 23 21:17:36 CEST 2014

Typ jsem již psal KES1600. Vyrábí to, nebo spíš vyráběli to nějací Němci. Servis a prodej zajišťuje pan Šimák z Plzně.
Svářečka skoro nic neumí. Poťákem nastavíme energii výboje, dvě žluté na panelu signalizují kontakt šrobu s podložkou a stisk tlačítka pro zapálení výboje "PAL". Rudozelená led signalizuje nabití kondu a připravewnost k výboji.

Rudá nabíjí nebo vybíjí - zvýšení nebo snížení energie kondu, zelená - připraveno. Ostatní Ledky jsou na tištu uvnitř přístroje a jsou pro rychlou diagnostiku. To jsou ty co jsou namalovány v tom rámečku. Vopičárna s tím FETem co má v S snímací odpor a vypínání tyristorem 5062 - ve schématu je obdélníček- protože jsem tenkrát nevěděl co to je, se v naší verzi nepoužívá, je to jakýsi doplněk možná něco o čem byl ten uváděný odkaz.
Další dotazy? Co budu vědět odpovím nebo se zeptám v provozu.....
Pavel Glajc