OT - Proc se neozyvam

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Duben 21 21:27:11 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 21.4.2014 od Petr Simek:

> Prozradite co je to za typ ?

Jistě. Nešel jsem do žádné komerční hotové tiskárny za tlusté peníze,
ale stejně tak jsem si ji hned napoprvé nechtěl stavět od počátku.
Jednoduše proto, abych mohl co rychleji začít tisknout a ne s tím půl
roku zápasit, ale zároveň abych si nezavřel dveře a mohl tiskárnu
upravovat a vylepšovat. Proto jsem si pořídil stavebnici Velleman
K8200, určitě jste o ní všichni slyšeli.

Dnes jsem ve fázi, kdy si s tím déle než měsíc fakt intenzivně hraju,
prohnal jsem tryskou už mnoho kilogramů PLA i ABS. Udělal jsem si
lecjaké úpravy, našel slabá i silná místa. Během několika dnů už budu
stavět další tiskárnu, díly na ni jsem si už vytiskl a koupil zbytek.
Pak chci vytvořit úplně vlastní konstrukci tiskárny a také vlastní
elektroniku.

A také koketuji s myšlenkou, že než budu mít vlastní konstrukci,
kterou bych prodával, mohl bych prodávat toho Vellemana a nabízet k
němu případně i support, know-how a vylepšení. Otázkou je, zda by o to
byl zájem, samozřejmě.

PS: Natočil jsem také nějaká videa, která nejsou založena jen na 3D
tisku. Další ještě chystám. A až je zpracuji, rád se s vámi všemi o ně
podělím, budete-li chtít.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem