Re: OT:myčka zanussi 4844

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pondělí Duben 21 18:49:31 CEST 2014

No... Taky mi odeslo topeni na mycce, taky jsem jako prvni vyndal teleso a
taky bylo ok. Pak jsem teda rozebral ovladaci panel s ridici deskou a tam
bylo v coudu spinaci rele a kus tistaku. Rele jsem vymenil, tistak opravil
a mycka vesele pokracuje v krasojizde. Ale samozrejme to nemusi byt tento
pripad.. Ta nase je AEG/Electrolux.

PK