SW: Autorun pro DVD

LINHART Jiří jirilinhart na post.cz
Pondělí Duben 21 18:44:43 CEST 2014

Jeden z možných problémů do budoucna jenom
spouštěcí soubor start.exe není originální součástí všech windows a proto
bych ho na CD také dodal.
Dostává se do systému do cesty při spuštění nějakého CD s tímto souborem a
nakopírování do cesty nebo možná po nějaké aktualizaci. Vím že jsem chtěl
udělat také butovací CD a někde jsem narazil že tento soubor OS nezná.