Hleda se mikrokontroller/procesor

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pondělí Duben 21 18:37:19 CEST 2014

Napriklad LPC11Uxx ci LPC1337 (vsechny jsou pinove kompatibilni pri pouzdru
LQFP48, rozdily jsou v velikostipameti a v pripade 1337 i rychlost/mozna
nejake periferie). LPC11U37 ma i 64 pin pouzdro (pokud chcete vic IO).
Je to ARM, takze podpora GCC. Takze moznost vyvijet na linuxu.
Cena mirna/dokumentace vzorna:-D
Je-li gcc, tak je open-source. A vsechno jde samo spustit z prikazove
radky, i IDE to tak dela, takze to jde.
Ale jestli budou priklady bez prostredi - tak to uz je vas boj, my
nemilitantni pojidaci kolacu pouzivame debilni IDE, prikazovy radek
prenecham opravdovym programatorum jako jste vy:)
Marek