SW: Autorun pro DVD

spam na nagano.cz spam na nagano.cz
Pondělí Duben 21 14:49:52 CEST 2014

Tipuju, ze se objevi rusive DOSove okno. Zkusil bych tam dat primo adresar:

open=foto

L.
--
Stručně  naklofáno na mobilu.

-----Original Message-----
From: "Alexandra Svobodová" <hwnews na zirafoviny.cz>
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Sent: po, 21 Dub 2014 13:48
Subject: SW: Autorun pro DVD

Dobré sváteční odpoledne,

     podařilo se mi vyřešit problém s hybridním DVD, ono to opravdu umí
jen Nero, ještě že jsem tu našla originál instalačku Nero 7 a tam to
chodí také. Nicméně jsem chtěla, aby to bylo ještě lepší, takže jsem
použila autorun. Chodí mi dobře, ale mám jen Windows XP a nevím, jak se
to bude chovat jinde.

     Na disku jsou soubory Autorun.inf:

[autorun]
open=autorun.bat
icon=autorun.ico
label= Slunečná 2013

[Content]
MusicFiles=0
PictureFiles=1
VideoFiles=1

      a Autorun.bat:

set disk=%cd%
@start %windir%\explorer.exe %disk%foto
@exit

     První soubor zavolá po vložení disku druhý soubor a tím se otevře
adresář FOTO umístěný v kořenovém adresáři DVD. Autorun.ico je tam
pochopitelně také, ale ten není momentálně důležitý. Všechny tyto
soubory jsou v kořenovém adresáři DVD.

     Chci poprosit někoho znalejšího, jestli v tom nevidí nějakou jasnou
chybu a také bych byla ráda, kdyby to někdo zkusil na jiných Windows.
Předpokládám že Linux bude tyto soubory ignorovat a přistoupí k disku
normálně.

     Saša Svobodová