RE: přechod z XP na Linux

Zdenek zdej na atlas.cz
Sobota Duben 19 18:57:37 CEST 2014

Je to tedy částečně OT:
Přeinstaloval jsem starší PC, které jsem kdysi dal rodičům. Docela mě
zarazilo, že má jen 256 MB RAM a XP Home na něm docela dobře fungují. Na
svém PC mám občas problém vystačit s 2 GB...
Po nabootování XP dokonce ukazoval správce úloh obsazení paměti jen 80 MB,
což mi přijde dost divné.
U nich tedy není internet, takže ani žádný Firefox, který si sám umí zabrat
přes 500 MB a pak se mu je většinou nechce vracet. :-(

Tím, že nemají internet, je problém s aktivací XP. Pořád funguje aktivace po
telefonu? Co v případě, že nenajdu číslo licence?

Zdeněk