OT Linux - prestala fungovat sk klavesnica

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Duben 19 12:42:11 CEST 2014

> Podle tehle hlasky lze v google nalezt ze by to mohlo souviset i s pravy
> nebo chybejicimi soubory , viz :
>
>    xserver doesn't have the rights to write, execute, read in the directory /var/tmp
>    sudo chmod 777 /var/tmp

Neskutocne. Dva dni som guglil, a nic - a Vy ste len raz zaguglili a hned bingo... Dakujem.

Ako vravim, pri tom probleme s inodes som obsahy tmp mazal, nie je vylucene, ze som zmenil aj prava tam, kde sa mi to zdalo podozrive. Teraz si budem musiet davat pozor, ci znova nezacnu podozrivo ubudat volne inodes...

Ten x sa spusta ako user? To by som nebol predpokladal, ale o tych *nixoch mam len take povrchne znalosti dlhorocneho obcasneho uzivatela-trpitela... plus som studoval ten unix-haters handbook... ;-)

>    in /var/log/kdm.log I could see that my problem was that
>    /usr/share/X11/xkb/compiled/

Nemam ani taky log, ani taky podadresar. Ale nevadi, ako vravim, je vyriesene.

µąč»ľýáíéúäô

Este raz dakujem.

wek

Daląí informace o konferenci Hw-list