Hybridní IO WRD 307 (306)

Sobota Duben 19 12:31:33 CEST 2014

Hezké poledne,

	ano, dneska ráno jsem měla odpočinutý mozek a dopočítala jsem se k
těmto hodnotám také. Sehnat tuto odporovou síť je asi nemožné, takže
dělič složím z normálních odporů.

	Jen mne udivuje cena přesných odporů, ale protože chci, aby to dobře
fungovalo, tak to dám. Vím, je to o nabídce, poptávce a tomu, kolik se
jich dělá. Přesto se domnívám, že cena za jeden odpor i devět set korun
je hodně.

	Saša Svobodová