Koupe robota ci stavebnice pro syna

Pátek Duben 18 19:30:59 CEST 2014

On 17 Apr 2014 at 12:13, Petr Hracek wrote:
> Tak jsem se dival na tohoto a dalsi roboty a vypadaji schudne.
> Asi ho koupim. Jeste malickost. Poradite, jake Arduino a kde koupit?
> Na strance http://www.parallax.com/product/130-35000
> je zmineno, ze Arduino se musi dokoupit. To ze je to s Arduinem, jsem
> nikde nevycetl:(
Jak jsem psal, kupoval jsem to z Robotshop jako dvojici robot + Arduino:
http://www.robotshop.com/eu/en/parallax-boe-bot-robotics-shield-kit-arduin
o.html a prislo to v parech po dvou krabickach, v jedne robot a ve druhe
normalni Arduino Uno rev3.
Da se to tam koupit i samostatne, takhle to bylo s nejakou drobnou slevou,
ale asi kdyby se nekoupilo oficialni Arduino ale nejaky klon, tak by to
mozna vyslo jeste levneji. Jen nevim, jestli by to tam taky tak dobre
pasovalo. To Uno se pridela na 3 sroubky zespoda pod ten shield a trochu
mu koukaji ven konektory. Nevim, jestli se vejde i nejake jine, to jsem
nezkoumal, jen ze Intel Galileo se tam teda nevejde uz od pohledu ;-)

D.O.