Re: Sdělovací kabel do země

AZe aze na seznam.cz
Pátek Duben 18 12:58:31 CEST 2014

To mne zajima :)
Kolik hadic a jake a pro jaky vykon?
Rucne? Hmmm. Ja jen, ze ted take kopeme vykopy pro dve TC, ale ne rucne.
Zaroven tam davaji drenazni hadice pro destovou vodu a polozi tam i cca 2-3
PE hadice mezi RD a garazi pro kabely.
aze

-----Původní zpráva-----
From: Jaroslav Buchta
Sent: Thursday, April 17, 2014 3:20 PM
To: HW-news
Subject: Re: Sdělovací kabel do země

Jako ja jsem blazen, ktery kope rucne i 110cm hluboky 100cm siroky a 18m
dlouhy vykop na kolektor TC, ale 400m bych teda asi nedal ;-)
Jestli je to ke stavidlu a voda vede nekam ke staveni, neslo by to
proste dat do vodovodni trubky (hadice) a vest vodou?
Ja bych to teda asi resil spis akumulatorem a bezdratem.

Dne 17. 4. 2014 14:15, Jiri Foldyna napsal(a):

> Dobrý den,
>
> pokud budete pokládat kabel jen 30cm hluboko, asi byste měl uvažovat i o
> chráničce a výstražné folii (takový ten červený pás z igelitu s blesky),
> protože za 2 roky už nebudete vědět, kudy přesně jste kopal.
>
> jf

---
This email is free from viruses and malware because avast! Antivirus
protection is active.