RE: OT: přechod z XP na Linux

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Pátek Duben 18 11:26:37 CEST 2014

Poznámka k poznámce 1:
Tenkrát taky neexistovaly viry, které Vám vybraly účet, vykradly hesla do všemožných služeb jejichž zneužití vás může výrazně poškodit, přebíraly kontrolu nad Vašimi PC a prováděly jimi všemožnou kriminální činnost a spoustu dalších věcí o kterých třeba ještě nevíme. Ale komu není rady tomu není pomoci. Používat neaktualizovaný Windows je něco podobného jako jezdit na 10let starých gumách - vždyď to funguje a celých 10 let se mi nic nestalo...

Poznámka k poznámce 2:
V tak složitém SW jakým Windows bezesporu jsou a vždy budou chyby. Pokud existuje mechanismus k jejich částečné eliminaci měli bychom být rádi a ne na to nadávat. Ano taky mě Microsoft s jeho arogancí a ignorancí často s..e ale vemi často jsou mu zcela demagogicky vyčítány věci za které až tolik nemůže. Od té doby co jsem si přičichnul k Linuxu jsem Microsoftu ochoten lecos odpustit a v duchu jsem se mu omluvil za spoustu "SLOV" které jsem na jeho adresu v minulosti vypustil :-). Nevěřte tomu že v Linuxu nejsou chyby a bezpečnostní díry. Jen nejsou využívány protože se to kriminálníkům prostě nevyplatí. Kdyby Linux výrazně zvýšil svůj podíl na trhu situace by byla podobná jako u Windows. Aby mě někdo špatně nepochopil - Linux není špatný. Je prostě jiný. Je to systém který má podobně jako Widows řadu kladů i negativ. Co mi vadí je jeho nekritické zbožňování a vnucování ze strany linuxové komunity. Je naprostý nesmysl že vše vyřeší přechod na Linux. Ano - řadu problémů vyřeší ale přinese zase spoustu nových.

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Kubáč
Sent: Friday, April 18, 2014 10:47 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: přechod z XP na Linux

> "Windows XP končej, bude mi fungovat počítač?"

Poznamka 1:
V dobe Windows 98 zadne "aktualizace" neexistovaly - a taky to byl systen
pres ktery se surfovalo po Internetu - a taky to byl system, ktery mi na
jednom compu vydrzel az do roku 2012.

Poznamka 2:
 Microsoft uz od doby Windows NT bojuje proti chybam ve sve "code base" a
stale nedobojoval a znalci  trvrdi, ze "aktualizace" treba nejmodernejsich
Widli 8 zase opravuji tytez chyby, kter resil uz WinXP service pack 1 atd