[OT] Zvlhcovac vzduchu (suchy vzduch v kancelari)

Pikulik picom na volny.cz
Středa Duben 16 15:16:29 CEST 2014

Měl jsem stejný problém s povlakem.
Zakoupil jsem na Ebay Reverse Osmosis Water Filter
a vyrábím si destilku sám. Filtry mám bez výměny přes pět roků a
zásobuji destlikou všechny známé a příbuzné. Kvantita vody je pořád
dobrá. Investice asi 1500