[OT] Zvlhcovac vzduchu (suchy vzduch v kancelari)

Středa Duben 16 14:05:46 CEST 2014

Teď tu mám už jen 24%. Ráno jsem ten teploměr/vlhkoměr přinesl, měl cca
37%, tj. tolik jsem měl doma nebo v kapse u bundy.

Ránu statickou elektřinou dostanu jen občas, když si pokládám brejle na
notebook (kovové tělo) někdy se při té příležitosti restartuje monitor, co
je k notebooku připojený ;)

Největší problém jsou ty oči, no a pak respirační onemocnění, je fakt, že
nějakého bacila jsem chytil za zimu snad 10x (plus jak tady sedíme 4 vedle
sebe, vždycky nás obešel postupně všechny).

P.K.