SW reset v SDCC

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Duben 16 07:32:14 CEST 2014

Dobrý den,

díky všem za rady. Jsem momentálně mimo domov , ve čtvrtek to vyzkoušim.
Co je HW Watchdog samozřejmě vím, ale ten bastl to nemá.
Běží to doma pořád a asi tak jednou za deset dní se program dostane
do stavu, že sice běží, ale pracuje se špatnými daty.  Chybu ae mi
nepodařilo zatím najít,
HW reset pomůže vždy.  Tak jsem chtěl vyzkoušet jen novou SW incializaci
těch dat.