Generator nahodnych tonu A-Radio, aneb kdyz dva...

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Duben 16 01:51:09 CEST 2014

 16.4.2014, 1:39:33

Muzu vzit 1 IC + 5 diskretnich souc. nebo tech IC muzu vzit 8 a
diskretnich 5 hrsti a oboji bude napr. NF zesilovac. Ovsem parametry
vysledne konstrukce mohou byt znacne rozdilne.
Uz jsem take videl nemalo zapojeni ktera byla prekomplikovana az hruza
(i nektere vlastni konstrukce z dob mladi) ale rozhodovat se jen na
zaklade schematu, bez znalosti vyslednych parametru nebo kontextu si
moc netroufam.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz