RFID stul - cteni cipu v prostoru asi 100x200x20cm

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Středa Duben 16 00:53:54 CEST 2014

Dne 16. dubna 2014 0:21 Martin Vancl <tux.martin na gmail.com> napsal(a):
> potrebuji mit kontrolu nad proslymi dily, se kterymi se manipuluje nad
> stolem. Mam x dilu a behem urcite doby musi projit nad stolem (takze

Tak se mi podarilo zjistit nejake informace:

Casto pouzivane systemy proti kradezi v obchodech jsou "RF systemy"
pracujici na 8,2MHz.
http://www.acsystems.cz/rf_systemy/cz
http://electronics.howstuffworks.com/everyday-tech/anti-shoplifting-device3.htm
Jedna samolepka s cipem vyjde na 0,45Kc
http://www.razak-shop.cz/spotrebni-material-pro-rf-systemy/ochranna-samolepka-4x4-cm-s-kodem-deaktivovatelna-asialco

Jak je to s jedinecnosti cipu? Chapu dobre, ze to RF system nepouziva
a pouze detekuje pritomnost nejakeho cipu v oblastni anteny? Pak by mi
to bylo k nicemu.

Resenim by mohl byt system RFID pro knihovny. Pouzivaji 13,56 MHz cipy
s jednoznacnym ID. Jedna antena by mela byt schopna cist cipy v
rozsahu asi 65cm. Kdybych tedy nedal antenu pod desku stolu, ale na
placato ji pridelal na zed (nad desku), u ktere stul je, mel bych
teoreticky ziskat nad stolem monitorovany prostor o rozmerech
158x58x65cm. Mam pravdu?
Jak moc je skodlive se v takovemto prostredi trvale pohybovat?
http://www.acsystems.cz/ochrana_knih_fondu/rfid_technologie/cz

Potrebuji vystup do PC, idealne RS-232, ze ktereho bude mozne cist ID
aktualniho cipu v prostoru ctecky.

--
S pozdravem
Bc. Martin Vancl