vychytrala pracka, was: Pracka s Rapsbery pi (len tak mimochodom, ma to byt raspberry)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Duben 15 15:57:00 CEST 2014

No, nepomyslel som na to a urcite mate pravdu, ale je vplyv toho javu na dobu roztocenia bubna taky vyrazny? T.j. da sa rozlisit 10kg vyvazeneho materialu od 5kg nevyvazeneho, t.j. spotrebuje sa na tlmenie nevyvazeneho 5kg materialu viac energie nez na jeho roztocenie?

Skor by som si vedel predstavit, ze sa po roztoceni na nejake otacky motor vypne, bubon sa necha bezat zotrvacnostou, a ak po nejakom case otacky nejako vyznamnejsie poklesnu, znamena to, ze sa straca energia v tych tlmicoch...?

wek