Pracka s Rapsbery pi

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Duben 15 15:23:25 CEST 2014

 15.4.2014, 15:13:30

Podrobnosti jsem nezjistoval, sami majitele je nejspis neznaji.
Ale celej barak ma nejakej CML, na kterej je napojeno uplne vsechno,
krom dreva u krbu a soudku s pipou.
Dalkova komunikace vcetne GSM je mozna, ale kde je simka (nebo simky) a
zda se pouzivaji i lokalne nevim.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz