Pracka s Rapsbery pi

Jozef Racek jozef_racek na tempest.sk
Úterý Duben 15 09:44:29 CEST 2014

celkom vam zavidim riesenie ovladanaia pracky, a inych domacich
zariadeni cez siet a podobne "hracicky"

Ak by som take nieco zaviedol doma, tak musim prat sam...,
resp. na com je display a viac ako 2 gombiky, tak moje "lepsie JA" dava
od toho ruky prec... "mam 2 ruky, tak max. 2 gombiky ! Display je mimo
mojho chapania..."
V tomto duchu musim riesit vsetky spotrebice, ak ich nechcem "nutene"
pouzivat sam.

;-)))

Dodo