Pracka s Rapsbery pi

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Duben 15 08:56:01 CEST 2014

On Tue, 15 Apr 2014, Pavel Troller wrote:

>  Nebo kde se v té RP vezme ta "prací inteligence" běžné pračky ? Tu asi

>  Tj. zajímá mne, jak budete řešit právě tu základní inteligenci pračky -
> nejsem v tom doma, programuji ústředny a ne pračky, ale domnívám se, že
> dnešní pračky už mají docela vymakané programy - úsporné, ekologické atd.,

Tohohle bych se uplne nebal - nakonec to stejne konci vsechno u jednoho
oblibeneho programu a to se da okopirovat. Nakonec informace ze napred
se bude takhle dlouho delat tohle pri takove teplote pak se prida prasek
a bude se delat tohle atd. je mozna lepsi nez nejake nicnerikajici "eko"
jmeno programu.

Ale treba pracka pred zdimanim ruzne hybe s bubnem tak aby si preskladala
pradlo aby se dal buben roztocit na vysoke otacky. V tom uz bude ulozena
nejaka davka zkusenosti a testu kterou nebude lehke nasbirat.