Pracka s Rapsbery pi

Zdenek zdej na atlas.cz
Úterý Duben 15 07:30:55 CEST 2014

No, mně na tom zase nějak nesedí to ovládání přes web:
Jak se dává prádlo do pračky už jsem někdy viděl :-) , ale neumím si
představit zavřít pračku a jít někam k tabletu, odkud ji zapnu. Tohle mi
přijde jako vynalézání něčeho nového za každou cenu.
A to nemluvím o poruchovém stavu, kdy je potřeba pračku rychle vypnout. Což
se ideálně udělá tlačítkem na pračce a ne tabletem, který zrovna musí být
zapnutý a mít signál...

Zdeněk

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Troller
Sent: Tuesday, April 15, 2014 7:18 AM
To: HW-news
Subject: Re: Pracka s Rapsbery pi

Zdravím,
  něco tu nechápu. Jako že budete sedět u webového rozhraní a klikat na
tlačítka jako "buben, malá rychlost, vlevo", "buben, stop", "buben, malá
rychlost, vpravo", "buben, stop" ... ?
  Nebo kde se v té RP vezme ta "prací inteligence" běžné pračky ? Tu asi
budete muset taky napsat, že... Nebo existuje někde nějaká Open Source
pračka ? No třeba ano, ještě jsem nezkoumal :-).
  Tj. zajímá mne, jak budete řešit právě tu základní inteligenci pračky -
nejsem v tom doma, programuji ústředny a ne pračky, ale domnívám se, že
dnešní pračky už mají docela vymakané programy - úsporné, ekologické atd.,
takže ano, jistě si dovedu představit, že "něco" napíšete, ale jest otázkou,
jak to bude prát v porovnání se "skutečnou" pračkou...

  Zdraví Pavel