OT: Možnosti čtečky

F.K. kocifrantisek na seznam.cz
Pondělí Duben 14 22:12:07 CEST 2014

Dnes jsem provedl test čtení mých jpg-pdf knih ečtečce.
Bohužel musím napsat, že tudy cesta nevede.
Dlouhá doba načtení, zvětšení jak psali kolegové po skocích - zobrazena
je jen část stránky.
Zkoušel jsem s externí micro sd kartou  a   PocketBook 623.
S knihami - soubory jsem se vubec nechtel zaobirat, jen vytvořit el.
příruční knihovnu.
Jeste to promyslim.

Dnes jsem četl Murphyho zakon:
Každé nové řešení rodí nové problémy. :-)

Děkuji
F.K.