osciloskop siglent

Pavel Urbancik hw na itherm.cz
Neděle Duben 13 16:59:40 CEST 2014

Je jasne ze ten siglent je uplne jina cena, ale otazka jestli je to opravdu
podlozene v uzitne hodnote oproti rigolu.

Co s tim bude delat uplne nevim, spise mereni v digi zarizenich, proto chce
I ten analyzator.

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláda Andel
Sent: 13. dubna 2014 11:31
To: HW-news
Subject: Re: osciloskop siglent

Taky jsem kupoval osciloskop na silcon.cz i když poněkud levnější Hantek.
Mimo stařičkého Tektronixe 2230 jsem nebyl na paměťáky zvyklý a Tek je fajn
že ho můžu pustit i v analogovém režimu :-) Trochu mi vadilo že u Hanteku je
čára dost chlupatá, pán mi vysvětloval princip jak tu rychlost dosahují 10
převodníkama a že podobně to dělá i dražší Rigol. A že osciloskopy, které
ten 1 GHz (i víc) zvládají jedním převodníkem, jsou cenově poněkud jinde.
Pak jsem s tím měl ještě v záruce problémy, blbá flashka na kterou se občas
nezapsaly data a ty data se hromadily v paměti osciloskopu až se to zakouslo
a nedělalo to vůbec nic. Paměť mi na počkání vyprázdnil, řešil to pak i s
výrobcem (co už zůstalo v paměti, nemoh jsem s tím nic dělat) a dával mi tam
novou verzi programu.
Prý kdyby se to opakovalo, že mi dá utilitu, kterou to smažu. V osciloskopu
je Linux a ten já neumím :-( Ale od té doby problémy nebyly, je vidět že se
pán stará a že tomu rozumí.
Anděl