Pomoc - dBu, dBm, dB a zvukarina

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Duben 13 07:51:18 CEST 2014

Dobry den,

dik za info z praxe. Ono to skoro tak vypada, ze jsem ted tak na pul
cesty v tom zesileni.

Mohu totiz ted hrat s prepnutym vstupem jak na pasiv tak aktiv - s tim,
ze na pasivni je to uz docela dost neb volume zabira opravdu docela dost
od zacatku (a bezproblemovy linkovy vystup co se tyka hodnot) a na
aktivni vstup je to na hrani bez problemu s takovym normalnim nabehem
hlasitosti, ale na lince je to jeste slabsi. Tam by to chtelo trochu pridat.

RV