Šířka papíru a univerzální ovladače tiskárny ve Windows XP

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Duben 11 23:12:07 CEST 2014

  Jak jsem psal, funguje to. Třeba u jehličkových tiskáren mám
zkušenost, že je skoro jedno, co se použije za driver a funguje to. U
těch paragonek jsem k tomu už taky napsal zkušenost.
Ano, systém to rozhasit může, zvlášť když tam bude těch drivedů hafo.
Ale existují možnosti, jak před pokusama udělat zálohu systému , nebo
bitovou kopii a v případě problému ji tam během pár minut čistou vrátit
z5. Tudy cesta vede. Ano, je delší,  ale buď to chci rozběhat, nebo ne.
JaKub