STM32 - Cube libraries

Stano stano.hw na gmail.com
Pátek Duben 11 18:00:38 CEST 2014

Kiez by stacilo len datasheet + reference manual + datasheet k ARM jadru
(ten bol este n krat horsi ako tie od ST)
Takto je treba prehryst sa cez tych milion vrstiev abstrakcie wrapperov
a redefinicii redefinicii.
Niekedy si kladiem recnicku otazku ci predsalen to ty takzvany pojedaci
kolacov nemaju lahsie.