Mikropasek na plosnem spoji

balu@home balu na k-net.fr
Pátek Duben 11 17:20:39 CEST 2014

to je uplne jedno, lebo parametre materialu vasho plosneho spoja aj tak
nepoznate :-) Aby ste vedeli vypocitat impedanciu potrebujete rozmery,
dielektricku konstantu, stratovy cinitel, homogenitu materialu, hrubku
masky, jej dielektricku konstantu a stratovy cinitel... Nic z toho
nepoznate dostatocne presne.

Skuste Saturn PCB toolkit, je to zbierka celkom uzitocnych nastrojov
http://saturnpcb.com/pcb_toolkit.htm