Smutny kviz

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Duben 11 10:11:48 CEST 2014

Hi, Honzo, já takhle reklamoval CYKY 3x1,5 - zjistil jsem, že průřez
není 1,5mm2, ale "jen 1,289 mm2
Chvíli tam na mě všichni koukali jako na blázna , pak někdo vzal šupleru
a začal měřit. A všichni se divili, že i 2,5mm2 je ošizená.
Celé to pak vyřešil vedoucí , který prohlásil, že je to dáno kvalitnější
a vodivější mědí, takže si mohou výrobci dovolit o to menší průřezy :-)
A že je to dáno výrobní tolerancí.  Tu toleranci bych bral, zvláštní na
tom je, že jsem ještě nenašel kabel, který by měl průřez větší, vždycky
to bylo míň :-(
Nicméně kabel mi vzali zpátky, zbylo mi 60m co s ním že?

JaKub