Extreme burner avr v1,4

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Čtvrtek Duben 10 21:33:37 CEST 2014

Zdravím,

dívám se na ten soubor a je to pro mě neznámý formát. Rozhodně to není intel
hex.

Honza

---------- Původní zpráva ----------
Od: Alexandra Svobodová <hwnews na zirafoviny.cz>
Komu: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 10. 4. 2014 21:09:52
Předmět: Extreme burner avr v1,4

"Hezký večer,

jeden klučina se na mne obrátil s tím, že chce postavit moje
"vědecké hodiny" jako maturitní práci, ale má trochu problém s napálením
programu do procesoru. Tedy nejde mu tam napálit obsah EEPROM. V
originálním archivu
(http://www.zirafoviny.cz/modules/mydownloads/singlefile.php?cid=2&lid=19)
je obsah uložen jako soubor EPP což je vlastně textový soubor používaný
programem UP od Asixu.

Klučina píše, že používá program Extreme burner avr v1,4 kterýžto
já neznám a nechce se mi jej instalovat do svého výpočetního centra. Je
tu prosím někdo, kdo program zná a umí potvrdit, nebo vyvrátit, mojí
domněnku, že tento program umí načíst textový soubor a ten pak napálit
do EEPROM procesoru? Jedná se opravdu o datovou EEPROM ne o FLASH s
programem.

Děkuji, Saša Svobodová