Smutny kviz

pyjan pyjan na tiscali.cz
Čtvrtek Duben 10 17:17:17 CEST 2014

Kdysi dávno, když jsem byl ještě u ZPA DP, tak nakoupili vícežilové
kabely ze Španělska (náhrada za CYKY n x 1,5) na montáže. Zajímavé bylo,
že každá žíla měla jiný odpor. Za nějakou dobu (pár let) došlo k tomu,
že se jednotlivé žíly přerušovaly až nakonec ze 24 žil fungovala jen
jedna. Chyba byla v kabelovně. Když napojovali dráty bodovým svárem, ten
nebyl dobře provařený a po čase se rozpojil. Toto může být podobný případ.