Pomoc - dBu, dBm, dB a zvukarina

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Čtvrtek Duben 10 10:13:04 CEST 2014

No, podle mě by se zesilovač s tak velkým rozsahem měl přizpůsobit v podstatě čemukoliv. Mělo by tam být nějaké kolečko pro regulaci zisku a tím by měl jít nastavit zisk vhodný pro přivedený vstupní signál.

Druhá možnost je že to má nějaký kompresor dynamiky a ten údaj říká jaký rozsah vstupních napětí převede na nějakou normovanou výstupní úroveň. Pak by to fungovalo tak, že vstupní signál v tom velikém rozsahu by to převedlo na výstupní signál s dynamikou řekněme cca 10 až 30dB. To znamená že slabé signály to zesílí a silné naopak útlumí. Pak by tam ovšem chyběl údaj o tom jaká má být střední výstupní úroveň. A opět platí že by se to mělo přizpůsobit v podstatě čemukoliv na vstupu.

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Thursday, April 10, 2014 9:55 AM
To: HW-news
Subject: Re: Pomoc - dBu, dBm, dB a zvukarina

No to je to co resim, ze nevim co ma lezt z aktivni basy. Jestli se ma
preamp chovat jen jako vystupni buffer a nebo jestli ma zesilovat a kdyz
tak o kolik.

Co se tyka te regulace zisku...je tam prepinac prave mezi aktivnim a
pasivnim rezimem - zrejme ten obrovskej rozsah je vcetne toho prepnuti.

Dalsi moznost je, ze to je opravdu nejakej obchodnickej blabol, protoze
vetsina muzikantu resi jen kam jakej kabel pichnout.

Radek Vicek