c přižezení adresy do ukazatele

Čtvrtek Duben 10 09:23:08 CEST 2014

Jo, máte pravdu. Procesory Silabs (taky 51) mají pipeline. Už mnoho let
používám klávesnici + displej s jednodrátovým připojením. Komunikace je
časovaná počtem strojových cyklů a po zasynchronizování na začátku už
pak probíhá synchronně. Vzhledem k malé délce přenosu stačí mít na obou
stranách stejný krystal s běžnými tolerancemi. Pro silabs jsme to museli
řešit jinak. Je o tolik rychlejší, že při stejném krystalu se časování
dalo řešit časovačem a taky to byla jediná možnost.
Samosřejmě ukazatel na adresu v paměti v asm používám, ale obvykle se
pohybuju v 8 bitově adresovaném prostoru Data a ukazatel je pak
jednobajtový. Céčko mi i tam cpalo naprostou zoufalost...
Anděl